Wednesday, October 23, 2013

Jezus ~ De afdaling van de IK BEN Presentie ~ Gechanneld door Méline Lafont



Picture credit: www.pathwaytoascension.com


Boodschap van Jezus

Vraag: is de afdaling van de IK BEN Presentie hetzelfde of vergelijkbaar met de verheerlijking dat u hebt gedaan op de berg van Sinaï voor de ogen van 2 vrienden, waar u een enorme lichtbron werd?

Antwoord: Mijn lief kind, ik ben Jezus en ik spreek tot u nu vanuit het hart der liefde en door de onvoorwaardelijke liefde. Ik ben uw broeder, uw zoon, uw leraar, uw verlichter, uw gids.. ik ben u en u bent mij tot in het oneindigheid. Het is mij een ware genoegen om meer uitgebreid te spreken over de afdaling van de IK BEN Presentie, hetgeen alles te maken heeft met uw eigen verlichting en ontwakening op een zuiver en verlichtend niveau.

Op het moment dat de IK BEN Presentie zich kenbaar maakt en zijn/haar terugreis begint naar uw Aardse vorm en aspect, bevind de lichamelijke geest zich in een bewustzijnsstaat die toelaat om alles terug op te nemen in de eenheid die u vormt. Het betreft dan een vermenging van al uw Aardse aspecten en Galactische aspecten met uw hoger Licht en essentie, dewelke uw IK BEN Presentie vormt, de hoogste graad en essentie van uw bestaan.

Wanneer de afdaling hiervan zijn eerste stappen zet, worden alle mogelijke vormen en creaties van het ego aspect van uw Aardse Zijn,eerst volledig getransmuteerd en verwijdert vooraleer de IK BEN presentie zijn rechtmatige plaats terug kan innemen, voor het een zeer zuivere staat en bewustzijn vereist waarbij alle mogelijke gedachten en densiteit, ego en verborgenheid volledig uit uw energie en belichaming verwijdert wordt. Het maakt er geen deel meer van uit. Dit is de fase waarin velen van jullie zich bevinden en waar jullie nu steeds lijken door te gaan, voor confrontaties met het ego van het Zelf en van een ander u, is in zijn volle processie.

De verlichting die ik in een vorig leven heb meegemaakt en getoond op de berg van Sinaï is inderdaad een vergelijkbaar proces waar jullie nu voor staan, voor het zal voor een enorme verlichting zorgen zowel innerlijk als uiterlijk door uw fysieke lichaam. Het is een puurheid die wordt uitgestraald waar geen enkele gedachte in bestaat noch vormt. Het is een pure Zijns toestand die de puurheid van het Licht van uw Zijn aanvaard, bekomt en weer uitstraalt. Je wordt puur Licht van bewustzijn in je Aardse vorm die meer en meer je belichaming zal transmuteren in Licht.

De afdaling van de IK BEN Presentie is de puurheid en je pure verlichtingsstaat dat je weer vormt, aanmaakt en zijt en dat zal je gaan beginnen reflecteren en uitstralen voor anderen. Weet dat dit een zeer diep en intens proces is dat veel tijd vraagt en aanpassing voor het fysieke lichaam maar eens dat je deze bewustzijnsstaat weer bent kan je op een ettelijke seconde deze uitstralen en uw fysieke lichaam omschakelen tot uw ingedaalde IK BEN Presentie en deze blijven als u dit wenst.

Dit is het proces waar velen van jullie zich in bevinden en doorgaan. Het zal vele uitdagingen met zich meebrengen om al het oude gekende en oude bewustzijn om te vormen tot een meer gedachteloze staat van Zijn. Het vraagt enorm veel geduld en aanpassing maar ook een zekere Zijn-toestand zonder ego, zonder gedachten, zonder ladingen zelfs zonder woorden waar je enkel BENT.

Alles IS, zonder te impliceren en te analyseren wat iets of iemand is. Er is enkel een manier van Zijn dat de expressie aanneemt in haar/zijn bewustzijn en dat vormt tot wie u nu bent in deze Aardse vorm en daarbuiten. De alomvattende sleutel van deze boodschap is dat ieder voor zich een frequentie van Zijn is die vibreert met ieders variatie aan expressies en creaties.

De sleutel tot het Zijn is om alles wat u ooit gecreëerd heeft weg te gooien en alles terug vrij te zetten in energie, waar het ooit van kwam. Zijn is een bewustzijnstoestand waar alles en iedereen tegelijkertijd hetzelfde uitstraalt en vibreert. Durf los te laten, durf alles overboord te gooien; zelfs u meest comfortabele ideeën, gevoelens, patronen en creaties. Durf niets anders dan te Zijn en het zal u makkelijker maken om deze IK BEN Presentie te laten afzakken in uw bewustzijnsstaat.

Mijn verlichting op de berg van Sinaï was de vervollediging van de afdaling van de IK BEN Presentie waar eenheid bereikt is en de creatie van het individu en het belichaming weg valt. Dit staat jullie allen één voor één te wachten op jullie eigen goddelijke tijd. Eerst te beginnen bij het begin en dat is de integratie van uw hoogste bewustzijn en originele staat van zijn, dewelke uw IK BEN Presentie is.

Stap 1 en 2 vinden van de integratie en activatie hebben nu plaats en dat heeft allemaal te maken met de in daling van deze IK BEN Presentie, dewelke zich nu beweegt in uw onderbewustzijn maar ook in uw etherische belichaming van u met name het causale niveau, de uiterste laag van uw etherische belichaming rond uw fysieke lichaam. Dit proces kan snel gaan, reikend naar uw fysieke lichaam.

U zal zich meer en meer gaan vertoeven in een continue gelukzaligheid gevoel en frequentie van Liefde, maar tegelijkertijd zal je de neiging hebben om je ook meer te onttrekken uit de massa's en de storingen die nog steeds op de planeet bestaan. Geef hieraan gerust toe als u de nood voelt hiervoor en laat u vooral niet misleiden van uw hart centrum.

Compassie betekent niet het mee gaan in de situatie en het voeden daarvan, maar compassie beschouwt elke mens en ziel als een deel van uzelf waar u een voeling mee heeft en liefde voor deelt. Beschouw elkaar als echte gebroeders en gezusters voor dat bent u ook. Allen geboren uit Alles Dat Is, dus hebben wij allen de zelfde moeder en vader om het op zijn Aardse realiteit te zeggen.


Ik ben Jezus en ik voel onvoorwaardelijke Liefde voor u allen.

Méline Lafont 2012 – 2013, permission is given to share freely in its entirety and unaltered http://awakeningtohigherlove.com and http://pleiadedolphininfos.blogspot.com

No comments:

Post a Comment